۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

تك رنگ

در متفاوت بودن لذتي هست كه در همرنگ جماعت بودن نيست.

برچسب‌ها:

6 نظر:

در ۲۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۹:۳۲, Blogger نویسنده مهمان گفت...

لیلا اسمتو تو قسمت برچسب ها انتخاب کن . از دست تو من کجا فرار کنم؟

البته من شما رو نمی شناسم.

....

حالا واسه من متن قدیمی اصلاح می کنی؟
اصلاح طللب شدی؟
ای اغتشاش گر

 
در ۲۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۲, Blogger میثم الله‌داد گفت...

لیلا اگر به حرف پنگولی گوش نکنی مطابق با آئین‌نامه باهات برخورد می‌شه.

 
در ۲۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۸, Anonymous صبــا گفت...

در متفاوت بودن دردسري هست كه در همرنگ جماعت شدن نيست

 
در ۲۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۵, Blogger درسا کیا گفت...

اگر متفاوت باشی همه سرزنشت میکنند و هر سرزنش تشویقیست برای رنگ بخشیدن به تفاوت!!!!

 
در ۲۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۳, Blogger یناپ گفت...

با صبا موافقم

اما یه جورایی دردسرهاش تک رنگی رو هم دوس دارم

 
در ۲۸ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۰۵, Anonymous علي گفت...

اين يكي جالب بود

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی