۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

کمبود محبت

نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه.

برچسب‌ها:

13 نظر:

در ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۶, Anonymous جادوگر جون گفت...

اینو فری هلپر نوشته؟

 
در ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۸, Anonymous جادوگر جون گفت...

من میگم نامبر وانه، واسه همینه ... عالی بود

موفق باشی ..

 
در ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۲, Anonymous دان کی شوت گفت...

چون شما هیچ وقت رو زمین نمیفتین وگرنه این اصلا ربطی نون شدن نداره!

 
در ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۶, Blogger فری هلپر گفت...

جادوگر جون نظر لطفته دوست عزیز / دان کی شوت حالا شاید من روی زمین نیوفتادم ولی تو این مملکت خیلیا هستن که خیلی وقته روی زمین افتادن و بقیه بی تفاوت از کنارشون رد میشن

 
در ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۳, Blogger پیچولیده در وجود خویش گفت...

البته ایشالاه هیچ وقت نیفتی رو زمین، تو چاه و اینا.ولی افتادی هم غمت نباشه خودم برت میدارم بوست میکنم میذارمت روی تاقچه.

 
در ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۷, Blogger دان کی شوت گفت...

اینم حرفیه

 
در ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۱, Anonymous ناشناس گفت...

باریکلا

 
در ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۳, Anonymous ناشناس گفت...

بسیار عالی
انقدر بهم چسبید
خیلی خوب نوشتی

 
در ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۳, Anonymous ناشناس گفت...

خیلی ناز بود خیلی

 
در ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۷, Anonymous 1dastkhat گفت...

هه هه ه هه هه ه هه هه هه هه ه!
دیگه مردم از خنده
با حال بود مرسی

 
در ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۲۴, Anonymous وب نوشت گفت...

ممنون

 
در ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲:۱۱, Blogger فری هلپر گفت...

قربون همۀ دوستان، نظر لطفتونه

 
در ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۵, Anonymous O2 گفت...

من شانس ندارم اگه نون بودم نون خشکه ای منو بر میداشت میرفت پودرم می کرد گاوها می خوردنم آخرشم میشدم بی ادبی گاو

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی