۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

جمود فكری

مرده، به منطق زنده نمی شود!

برچسب‌ها:

11 نظر:

در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۳, Anonymous فرناز گفت...

هوم؟؟

چطور؟

 
در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۴, Anonymous مهندس پنگول جونی گفت...

نه می شه رفت جی میل نه بلاگر نه ریدر

مسخره س

 
در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۷, Anonymous فرناز گفت...

آره نمیشه متاسفانه

اما من جی میل و گودر رو با یه کم صبر و حوصله باز کردم

 
در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۱۸, Blogger یک‌بارگی گفت...

با فیلترشکن می‌شه

 
در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۴۸, Anonymous مینی زنیکِ گفت...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 
در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۰۲, Anonymous فرناز گفت...

فیلتر شکن کار نمی کنه

 
در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۲۸, Blogger یک‌بارگی گفت...

آلترای من کار می‌کنه
آپ‌لود کردم اگه خواستید دانلود کنید

http://www.4shared.com/file/eOw_iSP8/U998.html

 
در ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۵۴, Anonymous ناشناس گفت...

ّبالاخره وارد بلاگر شدم بی فیلتر شکن
ای جان ن ن ن


خب تلخک جان میشه در مورد پست توضیح بدید ، من متوجه نشدم

 
در ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۴, Anonymous تلخك گفت...

فرناز: شايد اگر اسمش را مي گذاشتم " جمود فكري" بهتر بود!

 
در ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۶, Anonymous تلخك گفت...

فرناز: شايد اگر اسمش را مي گذاشتم " جمود فكري" بهتر بود!

 
در ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۵۹, Blogger یک‌بارگی گفت...

به نظرم هرچه زودتر باید تیتر رو به همینی که گفتی تغییر بدی!

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی