۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

هدیه تهرانی

جنبش سبزی هم نشد خلع لباس‌اش کنند لامصب را...

برچسب‌ها:

6 نظر:

در ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۰, Anonymous ناشناس گفت...

منظور اینپست رومتوجه نشدم

 
در ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۵, Blogger یک‌بارگی گفت...

بعد از انتخابات، دادگاه‌های روحانیت چندتا از روحانی‌های جنبش سبز رو خلع لباس کردن. که یعنی دیگه حق ندارن لباس روحانی بپوشن.
حالا من این خلع لباس رو از معنای تخصصی‌ش خارج کردم و تعمیم دادم به معنای لغوی‌ش!
دیگه واقعن بیشتر از این روم نمی‌شه توضیح بدم :دی

 
در ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۹, Anonymous تلخک گفت...

منظورت رو نمی‌رسونه؛ من اول فکر کردم می‌خوای بگی بس که از بازیش بدت میاد ازین حرفه بذارنش کنار:دی
موزمار!

 
در ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۰, Anonymous فرناز گفت...

اینو خودم میدونم ؛منظور اینه که هدیه تهرانی مگه چیکار کرده؟ منظورت همون قضیه نمایشگاه و این حرفاست؟

 
در ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۳۴, Anonymous تلخک گفت...

فرناز: نه! منظورش "بدون " ... است.

 
در ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۳۷, Blogger یک‌بارگی گفت...

تلخک
:دی


فرناز
تلخک گفت!

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی